АВТОР: Dara O’Brien
Широкі досягнення в області технологій, поліпшення в обслуговуванні клієнтів і агресивне ціноутворення революціонізували ультразвуковий ландшафт. Сучасні системи забезпечують більш швидку і чітку візуалізацію, ніж будь-коли раніше. Які постачальники забезпечують найбільшу економію часу за оптимальною ціною? У звіті KLAS «Ультразвук: економія часу і грошей при автоматизації робочого процесу» проведено опитування постачальників послуг, щоб це з’ясувати.
У звіті наводяться дані про те, що і GE, і Philips є лідерами в цій висококонкурентній області.
«GE і Philips виразно виділяються, але не сильно», – зазначила Монік Расбанд, старший науковий директор KLAS і автор звіту. «Зараз виробники піднімають планку один для одного, що ставить постачальників послуг в дійсно гарне становище».
У звіті просили постачальників послуг, які використовували новітні ультразвукові технології, розповісти про свій досвід роботи, включаючи середню економію часу в хвилинах і ціну покупки системи. У порівнянні із загальною продуктивністю і середньою економією часу в хвилинах, LOGIQ E9 GE заробив найвищий бал (90,6), ледь випередивши Philips iU22 (89,9) у віртуальній гонці.
Toshiba Aplio 500, топова система 2013 року, на цей раз перемістилася на третє місце. У звіті зазначалася думка постачальників про те, що Toshiba відстає. Респонденти повідомили про невдоволення функціональністю Aplio 500 і управлінням обліковим записом компанії. Siemens також відстає, незважаючи на визнання клієнтами зусиль щодо поліпшення S2000 і позитивних думок щодо S3000.
Клієнти GE повідомляють про найбільшу економії часу у всіх типах сканування, при цьому середнє скорочення становить майже 7 хвилин на одне сканування. Однак різні потреби і обставини між сегментами, роблять кількісну оцінку економії часу неточною. «Коли ми говоримо про автоматизацію і технологічний процес, його важко скоротити», – пояснила Расбанд. «Це пов’язано з тим, що ви робите з обладнанням і які програми вам потрібні».
Звіт показує, що GE, що довгий час вважалася компанією з найвищою ціновою політикою, стала більш конкурентоспроможною за нижчою середньою ціною за одиницю. Philips виявився найдорожчим, але забезпечує технологічну перевагу, яке зробило його вартим грошей для тих, хто його придбав. Toshiba стала другою за вартістю, але деякі постачальники вважають, що технологія відстає від технології GE і Philips. Seimens виявилися вищими за ціною, ніж GE, і клієнтів вже турбує питання ціноутворення.
Головні особливості виробників включають в себе:
GE Healthcare: позитивний огляд інструменту Scan Assistant; в середньому вважається менш дорогим; XDClear надає додаткову функціональність і відмінну роздільну здатність зображення.
Philips: постачальники послуг відзначають, що інструмент ідентифікації органу економить час; помітна економія часу при скануванні судин кінцівок; інтуїтивний призначений інтерфейс користувача; деяка незадоволеність платформою EPIQ, кращий відгук про iU22; вважається в середньому найдорожчим.
Siemens: четвертий з чотирьох; кілька хороших функцій, які зберігають час для візуалізації грудей; задовільний автоматичний протокол; ACUSON S3000 розглядається як значне поліпшення в порівнянні з S2000, з поліпшеною роздільною здатністю зображення, більш глибоким проникненням і поліпшеною ергономікою.
Toshiba: займає третє місце з великим відставанням від минулого року; слабка продуктивність в автоматизації технологічного процесу, найбільша економія часу при скануванні OB/GYN; незадовільне обслуговування і підтримка, 20% клієнтів не будуть купувати знову.
“ЖАГА ШВИДКОСТІ”
Оскільки структура охорони здоров’я продовжує змінюватися у відповідь на зміни в відшкодуванні витрат і еволюції очікувань пацієнтів, постачальники послуг вибирають ультразвук як більш безпечну і менш дорогу альтернативу візуалізації. При більшій впевненості виникає підвищена потреба в економії часу. «Простота використання і автоматизація неймовірно важливі», – сказала Расбанд, «У лікаря променевої діагностики немає часу на те, щоб налаштовувати кнопки, для отримання ідеального зображення. Це не просто інше покоління для ультразвукового устаткування, але і інше покоління лікарів променевої діагностики ».
Расбанд також зазначила зростаючу надійність в постійному партнерстві між виробниками і постачальниками послуг. Виробники пропонують стимули, наприклад пакети оновлення, які призводять старі системи у відповідність з недавно придбаними одиницями, пакети, які включають в себе датчики і інші мотивуючі елементи. «Мова йде про партнерство і цінності, а не про точну вартість», – сказала вона. «Постачальники хочуть більше варіантів, щоб надати більшому різноманіттю пацієнтів кращі послуги».
Які системи очікують постачальники в майбутньому? За словами Расбанд – всі. «Ми запитали людей, що вони придбають в найближчих 3-5 років, і вони не знають», – зазначила вона, «Вони хочуть подивитися, що виробники збираються робити далі». У звіті KLAS відзначається дедалі ширше ігрове поле на ринку ультразвуку. “Я б не стала розраховувати на будь-якого продавця на цьому етапі», – зробила висновок Расбанд. «З точки зору технологій, це вперед на повній швидкістю».