Будемо відверті один з одним: купівля вживаного обладнання – це вихід із зони комфорту. Клієнт не знає що отримає за сплачені гроші, тому боїться купувати вживану техніку. Ми пропонуємо йому варіант на 50% дешевше, а у відповідь чуємо: “Ми будемо розглядати тільки нові пристрої, навіть якщо їх ціна еквівалентна двом аналогічним б/в апаратам”. Покупець впевнений, що таким чином страхується від можливих ризиків. Але чи так це насправді? Давайте перевіримо.
Чому виникають такі упереджені думки? Швидше за все, покупець вже мав досвід з б/в обладнанням і цей досвід виявився негативним.
Насправді подібні ситуації можна пояснити. Розглянемо основні причини, які приводять до невдалого використання б/в апаратів:
- Вибір найдешевшого апарата на ринку вживаного обладнання.
Безкоштовний сир буває тільки в мишоловці, – це прислів’я придумали не дарма. Якщо ціна набагато нижча ніж у інших продавців аналогічного товару, значить ділок на чомусь серйозно економить. Економлять переважно на тестуванні перед продажем: відрядження інженера за кордон заради тестування потенційного придбання не всім по кишені. Простіше сказати, що “все в прекрасному стані”.
- Не дають документацію.
Наші люди в більшості своїй надто довірливі і рідко перевіряють супутні документи. Що нам довелося побачити за роки роботи з б/в пристроями? Дають гарантію на апарат, але не на комплектуючі! Дають гарантію на шість місяців, що дуже мало для потриманої медтехніки. Ще гірше – гарантія робочого стану. Що під цим мається на увазі, розуміє тільки продавець.
Або, наприклад, пункт “При виникненні гарантійного випадку потрібно привезти обладнання продавцеві за адресою…” Тобто, вам пропонують заплатити кілька десятків тисяч доларів і думати потім як це полагодити, як це упакувати і куди відправити.
Є умільці, які підсовують скани оригінальної документації – не оригінал, а чорно-білі ксерокопії! Ми часто чуємо: “Документів мені не потрібно, нас ніхто не перевіряє”. Вас ні, а продавця перевіряють. Чи знали ви, що конфіскація обладнання від продавця несе за собою і конфіскацію вашого, купленого у нього ж? Угоду купівлі-продажу визнають недійсною.
- Не дають обладнання на заміну в разі ремонту.
Майже ніхто цього не робить по різним причинам: немає заміни на складі, не можуть дозволити собі утримувати сканери та комплектуючі. Наша компанія надає таку послугу.
- Не навчають.
Привезли, розпакували, показали де яка кнопка і поїхали. А що ще потрібно? На цілком закономірне прохання: “Налаштуйте пресети, відрегулюйте шкалу, поясніть нові технології,” – вам відповідають, що вся інформація є в мануалі.
Згодні, все це відбиває бажання купувати потримане устаткування. Але суть негативного досвіду в тому, що він дає зрозуміти, як має бути насправді. Не треба вестися на штучно занижену ціну – за нею криється нелегальне ввезення техніки, відсутність необхідної документації, урізана гарантія, поганий сервіс, відсутність повноцінної технічної підтримки і навчання персоналу.
Наша компанія пропонує комплекс послуг, а не просто товар. Коли клієнти вперше бачать своє обладнання, ми чуємо: “Ми не очікували, що воно буде як нове”; “Пришліть нам ще Вашого лікаря”; “Ми хочемо приїхати в Ваш медцентр для поглибленого навчання”, “Якість картинки краща, ніж на такому ж сканері, на якому я колись встиг попрацювати”. Не приховуємо, це дуже приємно і гріє душу.
Після схвальних відгуків хочеться вдосконалювати сервіс та доводити, що б/в – це не страшно, просто Ви поки не знайшли свою компанію, яка збереже Вас від головного болю і заощадить Ваші кошти. Такі компанії існують. Рекомендуємо вам не слухати нікого, вичитувати документи, приїжджати в офіс, питати рекомендації тих клієнтів, які пропрацювали мінімум рік на сканері. Тільки тоді покупка принесе задоволення!
21.01.2021
бойко