Продовжуючи використовувати сайт, Ви приймаєте нашу політику використання cookies, детальніше

OK
Дистрибуція медичного обладнання

Сім успішних інноваційних стратегій для пацієнтів і персоналу

11.04.2017 "Новини"


(Сім стратегій в лікарняній системі, які допоможуть розширити її клінічні можливості)

Siemens Healthineers

Організатори охорони здоров’я стикаються з серйозними проблемами в залученні пацієнтів і збереження кваліфікованого персоналу. Найбільш очевидний спосіб перевершити конкурентів – пропонувати кращі клінічні можливості, але такі інновації можуть виявитися непомірно дорогими. Прочитайте про сім стратегій, які лікарняні системи можуть використовувати для поліпшення своїх клінічних можливостей, реагування на мінливі проблеми охорони здоров’я сьогодні, і залучення як лікарів, так і пацієнтів.

 

Інвестуйте в нові діагностичні та терапевтичні методи для поліпшення результатів і розширення послуг

Найбільш очевидний спосіб для постачальників послуг збільшити свої клінічні можливості – запропонувати найсучасніші діагностичні і терапевтичні технології. Наприклад, інноваційні методи візуалізації можуть значно поліпшити швидкість і надійність діагностики і, отже, успіх лікування. Вони також можуть скоротити тривалість перебування в лікарні і, як наслідок, загальну вартість лікування. Нові клінічні процедури і процеси також можуть справити позитивний вплив на медичний персонал – наприклад, за рахунок зниження робочого навантаження або сприянню обміну інформацією та знаннями в рамках всього процесу лікування. В кінцевому підсумку, жоден постачальник послуг не хоче бути останнім у своєму регіоні, пропонуючи діагностичні та терапевтичні можливості, які рекламуються усіма їхніми конкурентами. Тому для вирішення цього завдання потрібно інвестиційна стратегія, заснована на кінцевих результатах, для придбання нового обладнання, необхідного для збереження конкурентоспроможності, а також гнучкий підхід до управління, щоб кожна нова інвестиція продовжувала забезпечувати клінічну цінність протягом усього терміну її служби.

 

Впровадження інноваційних технологій, орієнтованих на пацієнта

Компанії, які систематично фокусуються на інноваційних продуктах, послугах, бізнес-моделях і орієнтовані на клієнтів, зростають швидше, приносять більше прибутку і стають більш успішними. Те ж саме стосується постачальників послуг охорони здоров’я, для яких інновації стали ключовим фактором успіху. Таким чином, як і в бізнес-секторах і академічних секторах, лікарні виграють від участі в інноваційних мережах. Щоб мати можливість пропонувати пацієнтам нові варіанти лікування, їм необхідний доступ до нових медичних процедур. Особливим завданням для компаній у всіх галузях промисловості є створення відповідних структур для інновацій і розвиток ефективної інноваційної культури. Особливо успішними виявляються постачальники медичних послуг, що володіють сильною культурою інновацій, яка проходить через все ділові сектори і сприяє розробці винаходів і обміну знаннями. Більш того, комунікація та послідовна, зрозуміла реалізація стратегії роблять сильний вплив на успіх інновацій.

 

Включення провідних клініцистів до вищої ланки управління

Інновації, які є віддаленими від пацієнтів, такі як поліпшення логістики та процесів бухгалтерського обліку, можуть являти собою дуже надійні і розумні інвестиції. Однак, ці інновації в меншій мірі сприяють створенню гарної репутації або сильної конкурентної позиції в лікарні, ніж інновації, які безпосередньо сприяють поліпшенню клінічних можливостей. Хоча все частіше визнається, що клініцист в керівництві лікарні не тільки корисний, але і необхідний для забезпечення контролю впровадження різних інновацій, орієнтованих на пацієнта, які необхідні для збереження конкурентоспроможності, все ж таки досягнення мети підвищення впливу клініцистів на керівництво залишається ще важкодосяжним. Коли установи приймають інвестиційні рішення, акцент найчастіше робиться на вартості покупки і рентабельності інвестицій, а не на їх вплив на результати лікування пацієнтів, безпеку пацієнтів і задоволеність співробітників. Щоб виявити і впровадити перспективні інновації з позитивним ефектом на клінічні можливості, лікарі і бізнесмени повинні узгоджувати компетенції один одного для створення кваліфікованого спільного процесу прийняття рішень. Це дозволяє менеджерам, які традиційно більш орієнтовані на кількість людей, розвивати необхідне розуміння мислення і потреб своїх медичних відділів, і навпаки.

апопол

 

Співвідношення клінічно навчених менеджерів в різних країнах. (Лікарі і бізнесмени повинні узгоджувати компетенції один одного для кваліфікованого спільного процесу прийняття рішень.)

Просувайте інновації в області електронної охорони здоров’я

Цифровий запис медичних даних перетворює потік інформації і доступ до медичних послуг з відповідними наслідками на результати і витрати на лікування. Ринок телемедицини, що з’являється, надає малозабезпеченому сільському населенню в країнах, що розвиваються, вперше доступ до медичного дослідження. Телемедицина, як виявилося, сприяє поліпшенню діагностики і лікування старіючого населення, а також хронічно хворим пацієнтам. Відповідні партнери для адміністраторів лікарень можуть також приходити з інших галузей, таких як роздрібна торгівля, технології, телекомунікації та споживчі товари, і часто можуть впроваджувати інновації швидше, ніж традиційні компанії в сфері охорони здоров’я, при менших витратах.

Поліпшення результатів за допомогою інноваційних моделей надання послуг

«Лікарні, які роблять стрибок до орієнтації на обслуговування, стають більш продуктивними, покращують якість обслуговування, більш ефективно набирають лікарів і збільшують частку на ринку».

Програми комплексного догляду можуть потенційно більш адекватно реагувати на комплексні потреби людей з множинними хворобами, застосовуючи комплексний підхід при ефективному використанні ресурсів. Такі програми характеризуються орієнтованою на пацієнта, активною і скоординованою міждисциплінарною допомогою, використовуючи нові технології для підтримки самоконтролю пацієнтів і поліпшення співпраці між персоналом, який здійснює догляд. Програма показує, що поліпшені результати лікування не обов’язково вимагають новаторських технічних нововведень. Замість цього значний прогрес може бути досягнутий за рахунок цілеспрямованих знань і обміну інформацією в рамках організаційних інновацій.

Замість диверсифікації (розширення асортименту продукції) розглянути спеціалізацію

Критична маса клінічних випадків і показань є необхідною умовою для просування можливостей в будь-якій установі. Кваліфіковані центри, орієнтовані на хвороби, або лінії обслуговування підтримують лікарні в прагненні стати лідерами клінічної думки, залучаючи висококваліфікований персонал і більш успішно інвестуючи в технічне обладнання. Досвід, отриманий завдяки лікуванню великої кількості випадків, також може збільшити клінічні можливості і тим самим поліпшити результати лікування пацієнтів. Один із способів, за допомогою якого лікарні можуть ефективно залучати більше пацієнтів і розширювати свій клінічний досвід і можливості, полягає в тому, щоб організовувати роботу на основі ліній обслуговування в стратегічно визначених клінічних областях. Розробляючи цілеспрямовану стратегію обслуговування, лікарні можуть також вивільнити додаткові фінансові ресурси, які потім можуть бути перенаправлені на подальше поліпшення їх клінічних можливостей в ключових областях за рахунок інвестицій в сучасне, зручне для пацієнтів і користувачів технічне обладнання та/або інноваційні послуги і концепції реабілітації.

Розвивайте лідерів громадської думки, щоб стимулювати попит у пацієнтів, залучати кваліфікованих співробітників і підвищувати репутацію вашого закладу

Лідери громадської думки часто є невикористаним ресурсом для забезпечення того, щоб пацієнти отримували медичну допомогу на основі кращої доказової бази. Вони можуть робити істотний вплив на те, як і наскільки швидко інновації впроваджуються в клінічну практику в інтересах пацієнтів. Будучи шанованими і поширеними джерелами інформації, вони можуть служити мостом для заміщення «прірви» в знаннях від лави до ліжка пацієнта, шляхом раннього прийняття нових доведених методів і подальшого впливу на більшість практикуючих лікарів в клінічній групі. Хоча лікарні загального профілю з повним спектром послуг як і раніше є основою надання невідкладної допомоги в більшості країн, ця традиція переживає революцію в США, як і в інших країнах. Величезна клінічна складність, стимуляція прозорості продуктивності для оцінки якості, обслуговування і витрат, а також зростаюча конкурентна напруженість, кидають виклик ідеї про те, що будь-яка лікарня може досягти успіху в широкому спектрі клінічних послуг. Навіть якщо універсали не зникнуть повністю, зосередження уваги на декількох клінічних лініях обслуговування може допомогти лікарням конкурувати, а також удосконалювати операції, піднімаючи клінічну якість і покращуючи рівень обслуговування населення.

Способи виявлення лідерів громадської думки

  • Регіональна або національно визнана знаменитість
  • Опитування керівництва всередині групи
  • Визначається персоналом (на основі групового спостереження)
  • Позиційна перевага (в даний час на керівній посаді)
  • Визначається експертами спільноти
  • Визначається обраними членами спільноти
  • «Метод сніжної грудки»: потенційні лідери ідентифікують інших потенційних лідерів
  • Соціометричний (інтерв’ю з більшістю членів групи/ спільноти для визначення лідерів)
  • Соціометричний приклад (випадкова вибірка з інтерв’ю з більшістю членів групи/спільноти для визначення лідерів