Продовжуючи використовувати сайт, Ви приймаєте нашу політику використання cookies, детальніше

OK
Дистрибуція медичного обладнання

Трансформування системи охорони здоров’я: три тенденції формування галузі

28.03.2017 "Новини"


рор

АВТОР: Bernd Montag, Siemens Healthineers

 

Зі збільшенням кількості пацієнтів і меншим числом співробітників, швидким науково-технічним прогресом, зростаючим споживанням і збільшенням орієнтованих на результат моделей компенсації, у всьому світі змінюється середовище для постачальників медичних послуг. Ці проблеми змушують постачальників медичних послуг переосмислити свої бізнес-підходи та шукати нові рішення для зниження витрат. При відповіді на питання, як управляти ризиками і задоволенням потреб, продовжуючи забезпечувати якість медичної допомоги, з’являються три тенденції: консолідація, стандартизація та управління системою охорони здоров’я.

Консолідація

Створення великих дочірніх компаній, таких як інтегровані мережі доставки (Integrated Delivery Networks -IDN), які довели свої переваги і достатню стабільність. Є дві основні причини для консолідації: зміни моделей відшкодування і супроводжуючі їх фінансові потреби, які ми бачимо в США і швидко зростаючому секторі охорони здоров’я на ринках, що розвиваються з величезним потенціалом для інвесторів.

Мало хто з постачальників медичних послуг має необхідні фінансові ресурси і організаційні передумови для переходу до трансформації галузі охорони здоров’я самостійно. Зростає частота злиття і поглинань, а тенденція до консолідації набере ще більший оборот в найближчі роки. Крім того, все більш поширеними стають інші види бізнес рішень між постачальниками медичних послуг, такі як створення спільних підприємств, стратегічних партнерств і угод про співпрацю.

Це призводить до створення великих мереж систем охорони здоров’я, лікарень і лабораторних мереж, які все більше нагадують корпорації, багато з яких розширили свої операції в міжнародному масштабі. Такі “постачальники медичних послуг XXL розміру” мають намір досягти конкурентних переваг за рахунок більш широкого або глибокого розміщення спеціалізованих послуг, а також економії витрат в результаті синергії та економії від свого масштабу.

Ці події змінять структуру лікарень в промислово розвинених країнах, що призведе до появи нових гігантів з річним доходом в кілька мільярдів доларів. Наприклад, консалтингова фірма Deloitte вважає, що до кінця поточної фази консолідації, збережеться тільки близько половини нинішніх закладів охорони здоров’я в США.

Ринки, що розвиваються також відчувають все більшу кількість злиття і поглинань в медичній сфері. Однак ключові причини цього інші. Іноземні та вітчизняні інвестори, а також керівники лікарень, готові інвестувати в Індію або Китай через їх високий потенціал зростання. Вони приносять успішні моделі в нових регіонах.

Стандартизація

Скориставшись перевагою стандартизації, як і в інших галузях промисловості, можливо поліпшити управління загальними процесами, зменшити ненавмисну варіабельність і забезпечити сталість результатів.

Серед важелів для оптимізації, вирішення проблеми нестачі персоналу і подолання робочої неефективності, є ключовими факторами успіху для збереження конкурентоспроможності.

Рішення проблеми нестачі персоналу можливо за рахунок підвищення продуктивності робочої сили та оптимізації задоволеності співробітників. Автоматизація, наприклад, зменшує обсяг ручної роботи, необхідної в створенні або оцінці клінічних протоколів. Лікарі та медсестри витрачають менше часу на адміністративні завдання, що знижує втрати інформації і втрати на непрофільну роботу. Крім того, цільова підготовка забезпечує більш гнучке використання персоналу – ключовий аспект управління бізнесом. Гнучкість у використанні персоналу також підвищує ступінь задоволеності співробітників, оскільки їх завдання стають більш різноманітними. Крім того, сучасна система управління інформацією має вирішальне значення для швидкості і точності рішень в сфері медичної допомоги.

Як уникнути робочої неефективності? Існує тісний зв’язок між темою робочої сили і впливом на пропускну здатність пацієнтів, час очікування і повернення інвестицій. Це саме те, де цифрові портали управління процесом можуть допомогти. При щільному моніторингу медичного обладнання ці системи допомагають виявляти проблеми документообігу, полегшувати технічне обслуговування, а також планувати інвестиції, і, таким чином, це може привести до зниження неефективного використання і недовикористання дорогих пристроїв.

Управління системою охорони здоров’я

Тенденція до комплексного управління системою охорони здоров’я аналогічним чином мотивована необхідністю зниження витрат. Управління здоров’ям населення (управління здоров’ям цілих груп людей) набуває все більшого значення. Вона включає в себе стратифікацію пацієнтів в чітко визначені групи ризику і створення стратегій диференціальної допомоги, заснованої на потребах групи. В цілому, ідея полягає в тому, щоб вилікувати пацієнтів якомога швидше і стабілізувати стан пацієнтів з хронічними захворюваннями з допомогою високоякісного лікування і безперешкодно скоординованої допомоги. Однак, в першу чергу, управління системою охорони здоров’я повинно бути направлено на профілактику первинної захворюваності.

У той час, як в минулому, чисте надання медичного обстеження, діагностики або терапевтичної процедури виправдовувало відшкодування витрат (плата за послуги), все більше і більше обсяг відшкодування прив’язується до досягнутих результатів (плата за результат). Сьогодні, вартість «носіїв» визначає стандарти якості і вимірює їх, в свою чергу медичні працівники отримують бонус за успішну діяльність, а також штраф за невиконання.

Перехід до системи охорони здоров’я на основі вартості вимагає фундаментальних змін в бізнес-моделі і IT-інфраструктури, а також тісної взаємодії різних зацікавлених сторін, таких як постачальники, платники і пацієнти. Медики все більше покладаються на складні аналітичні дані, а також прозору і повну інформацію – для забезпечення стабільно високої якості і високої оцінки медичної допомоги, зменшуючи при цьому потребу в дорогих медичних послугах.

Що очікується від галузі охорони здоров’я

Виробники технологій відіграють ключову роль в якості надійного партнера для медичних працівників, які намагаються впоратися з перетворенням промисловості. Найбільш важливим є глибоке розуміння всієї сфери медичного обслуговування, всеосяжної картини, що охоплює профілактику, діагностику та лікування, а також від розміру і фінансової потужності для обміну підприємницьких ризиків, щоб постачальники медичних послуг могли домогтися успіху в забезпеченні більш високих результатів при менших витратах.