Продовжуючи використовувати сайт, Ви приймаєте нашу політику використання cookies, детальніше

OK

Автоматизація клініки

Медична інформаційна система (МІС)


призначена для автоматизації роботи медичних закладів, які спеціалізуються на наданні медичних послуг населенню.

Уточнити ціну

збільшення середнього чеку на

29%

ріст потоку пацієнтів

34%

висока економія ресурсів

72%

Організувати прийом пацієнтів для виконання різних видів обстежень та аналізів


Провести обстеження і видати відповідний медичний документ у вигляді протоколу досліджень


Прийняти аналізи від пацієнтів, систематизувати їх і видати результат


Проаналізувати роботу медичного закладу і видати відповідні аналітичні звіти

Структура МІС

МІС складається з наступних АРМ-модулів (АРМ – автоматизованих робочих місць), які автоматизують роботу відповідних структурних підрозділів медичного закладу, дозволяють вести систему різних довідників і виводити необхідні звіти:

АРМ – Керівник

  • Виводяться дані по обстеженням та аналізам в розділі лікарів, видів обстежень та аналізів, отриманих коштів та по іншим параметрам;
  • Аналізується робота медзакладу та виводяться відповідні звіти в розрізі будь-якого періоду діяльності
  • Виводяться звіти по розподілу пацієнтів на майбутні періоди;
  • Розраховується зарплата як працівникам медзакладу, так і преміальні для партнерів, що співпрацюють з медичним закладом;
  • Налаштовується система знижки та формується дисконтна програма для пацієнтів;
  • Формуються прайси на послуги, які надаються медичним закладом;
  • Налаштовуються права доступів працівників медзакладу до різних функціоналів інформаційної системи МІС.

АРМ – Асистент керівника

  • Здійснюється контроль розподілу пацієнтів як «на сьогодні», так і на майбутні періоди;
  • Вносяться дані по господарським витратам медичного закладу.

АРМ – Докторські кабінети

  • Здійснюється фіксація часу проведення обстежень;
  • Здійснюється фіксація часу виконання аналізів;
  • Проводяться обстеження та виконуються аналізи;
  • Здійснюється планування дзвінків лікарям, які направляють пацієнтів;
  • Формуються та роздруковуються результати обстежень у вигляді протоколів;
  • За бажанням пацієнтів: роздруковуються фотографії результів обстежень, які були відображені на екрані медичного пристрою та записуються дані результатів обстежень на змінний носій (компакт-диск чи флешку).

АРМ – Приймальне відділення

  • Видаються необхідні попередні консультації пацієнтам;
  • Реєструється пацієнти, безпосередньо на рецепції;
  • Здійснюється попередній запис пацієнтів на обстеження в телефонному режимі;
  • Формується база звернень пацієнтів;
  • Організовується розподіл по лікарських кабінетах;
  • Здійснюється планування дзвінків пацієнтам;
  • Здійснюється розсилання повідомлень на електронні адреси.

Медична інформаційна система дозволяє:

  • Організувати прийом пацієнтів для виконання різних видів обстежень та аналізів
  • Провести обстеження і видати відповідний медичний документ у вигляді протоколу досліджень
  • Прийняти аналізи від пацієнтів, систематизувати їх і видати результат
  • Проаналізувати роботу медичного закладу і видати відповідні аналітичні звіти
Уточнити ціну