Завдяки цифровізації в медицині, у нас є зручні інструменти, які спрощують та дозволяють відстежувати взаємодію між лікарем та пацієнтом, значно покращуючи життя обох сторін. Медична реформа змінила парадигму стосунків між лікарями та пацієнтами. Завдяки реформі, пацієнти отримали право вибору, але водночас велику відповідальність за своє здоров’я. Цифрова медицина вже сьогодні дозволяє спростити взаємодію з медичними установами. Записатися на прийом до лікаря онлайн, обговорити із сімейним лікарем важливі питання взаємодії або необхідні заходи лікування – тепер це можливо за допомогою пацієнтських кабінетів чи месенджерів. Пацієнти можуть отримати електронну версію рецепту, направлення чи лікарняного тощо. Лікарям важливо, щоб пацієнти були здоровими, і вони могли прозоро отримувати кошти за надані послуги. У найближчому майбутньому електронна карта повністю замінить паперову, вже зараз доступ до її даних здійснюється лише з дозволу пацієнта та під його контролем. У перспективі ми прагнемо, щоб пацієнт міг відслідковувати вартість послуг, які він отримав в установі, і розуміти, скільки коштів його податків було повернено йому у вигляді медичних послуг.
Ось основні досягнення, які ми вже маємо від запровадження електронної системи охорони здоров’я, а також ті, які ми отримаємо у найближчій перспективі:
Підвищується якість, безпека та доступність медичних послуг.
Розширюються права та можливості пацієнтів, забезпечується надання їм безперервної медичної допомоги, що сприяє покращенню показників здоров’я населення України.
Формується єдиний медичний інформаційний простір та забезпечується інтеграція та взаємозв’язок із супутніми сферами.
Відбувається дебюрократизація та адміністративне спрощення.
Якісно змінюється кадровий потенціал у сфері охорони здоров’я завдяки підвищенню рівня цифрової компетентності медичних працівників.
Підвищується прозорість та громадська доступність даних щодо розвитку електронної охорони здоров’я.
В результаті покращується інвестиційна привабливість та конкурентоспроможність України.