ЧИ ПРАВИЛЬНО ВИ ДОГЛЯДАЄТЕ ЗА УЗ-АПАРАТОМ?
У Вашої клініки немає системного адміністратора? Виникли питання на рахунок налаштувань? Для того, щоб постійно бути на зв’язку із нашими клієнтами, компанія RH пропонує послугу віддаленого сервісу. Що це значає? Ви не чекаєте приїзду інженера: за необхідності проблема починає вирішуватись в момент Вашого дзвінка за допомогою віддаленого доступу до Вашого ультразвукового апарату. Інженер компанії RH бачить все, що відбувається на екрані системи клієнта і може повністю володіти процесом. Віддалене підключення дозволяє діагностувати проблему без виїзду, що значно економить час клієнта.
Ми налаштовані на довгу співпрацю із нашими клієнтами, тому пропонуємо Вам вигідні умови. По-перше, Ви можете контролювати процес роботи і самі визначати, закінчена вона чи ні. Як результат, Ви платите тільки тоді, коли повністю задоволені виконаною роботою. Ми виконуємо завдання будь-якої складності, тому Ви можете бути впевнені у нашій фірмі. Репутація та 10-тирічний досвід фірми RH – гарант якості нашої роботи та довіри клієнтів.
Вид допомоги | Технічні вимоги | Що ми можемо зробити |
Віддалене підключення до Вашого апарату нашим сервісним інженером |
|
Перевірити програмне забезпечення, запустити тестове середовище, виявити конфлікти у програмному та апаратному забезпченні, налаштувати пресети |
Skype-конференція з сервісним інженером |
|
Сервісний інженер може оцінити пошкодження ультразвукового датчика, кабеля до нього. Оцінити якість картинки екрану дослідження, виявити орієнтовні причини наведення та шумів. По кодам помилки на екрані провести точну діагностику Вашого УЗ-апарата. Пояснити значення клавіш на консолі. Допомогти у програмуванні кнопок консолі. |
Консультація з інженером по телефону |
|
Проконсультувати Вас по будь-якому питанню. Ви можете не тільки отримати відповіді на питання технічного плану, але і проконсультуватись із нашим лікарем (налаштування, програмування кнопок, розрахунки) |
ЧИ ПРАВИЛЬНО ВИ ДОГЛЯДАЄТЕ ЗА УЗ-АПАРАТОМ?