Я приймаю умови

Автоматизація клініки

Медична інформаційна система (МІС)

призначена для автоматизації роботи медичних закладів,
які спеціалізуються на наданні медичних послуг населенню.

Уточнити ціну

збільшення середнього чеку на 29%

ріст потоку пацієнтів 34%

висока економія ресурсів

Компанія RH - ваш надійний вибір в питанні придбання та установки систем автоматизації для медичних клінік і установ самого різного профілю - від стоматологічної до ветеринарної.


У нас ви знайдете не тільки конкурентні ціни та технічний сервіс світового рівня. Фахівці компанії RH постійно стежать за прогресом в області медичної техніки та електроніки.


Наші інформаційні системи і хмарні рішення відмінно зарекомендували себе в самих різних галузях медицини.

Яким типам установ буде корисно використовувати МІС?

Уточнити ціну
Медична інформаційна система дозволяє:

Організувати прийом пацієнтів для виконання різних видів обстежень та аналізів

Провести обстеження і видати відповідний медичний документ у вигляді протоколу досліджень

Прийняти аналізи від пацієнтів, систематизувати їх і видати результат

Проаналізувати роботу медичного закладу і видати відповідні аналітичні звіти

Структура МІС

МІС складається з наступних АРМ-модулів (АРМ - автоматизованих робочих місць), які автоматизують роботу відповідних структурних підрозділів медичного закладу, дозволяють вести систему різних довідників і виводити необхідні звіти:

АРМ - Керівник
  • — Виводяться дані по обстеженнях та аналізах в розділі лікарів, видів обстежень та аналізів, отриманих коштів та по інших параметрах;
  • — Аналізується робота медзакладу та виводяться відповідні звіти в розрізі будь-якого періоду діяльності;
  • — Виводяться звіти по розподілу пацієнтів на майбутні періоди;
  • — Розраховується зарплата як працівникам медзакладу, так і преміальні для партнерів, що співпрацюють з медичним закладом;
  • — Налаштовується система знижки та формується дисконтна програма для пацієнтів;
  • — Формуються прайси на послуги, які надаються медичним закладом;
  • — Налаштовуються права доступів працівників медзакладу до різних функціоналів інформаційної системи МІС.
АРМ - Асистент керівника
  • — Здійснюється контроль розподілу пацієнтів як «на сьогодні», так і на майбутні періоди;
  • — Вносяться дані по господарських витратах медичного закладу.
АРМ - Докторські кабінети
  • — Здійснюється фіксація часу проведення обстежень;
  • — Здійснюється фіксація часу виконання аналізів;
  • — Проводяться обстеження та виконуються аналізи;
  • — Здійснюється планування дзвінків лікарям, які направляють пацієнтів;
  • — Формуються та роздруковуються результати обстежень у вигляді протоколів;
  • — За бажанням пацієнтів: роздруковуються фотографії результів обстежень, які були відображені на екрані медичного пристрою та записуються дані результатів обстежень на змінний носій (компакт-диск чи флешку).
АРМ - Приймальне відділення
  • — Видаються необхідні попередні консультації пацієнтам;
  • — Реєструється пацієнти, безпосередньо на рецепції;
  • — Здійснюється попередній запис пацієнтів на обстеження в телефонному режимі;
  • — Формується база звернень пацієнтів;
  • — Організовується розподіл по лікарських кабінетах;
  • — Здійснюється планування дзвінків пацієнтам;
  • — Здійснюється розсилання повідомлень на електронні адреси.

Замовити

Замовити товар

Уточнити ціну


Дякуємо за замовлення!

Наш менеджер відповість на Ваш запит найближчим часом.

Дякуємо!

Тема новин для підписки була змінена.

Повідомлення!

Виберіть тему для новин.

Повідомлення!

Невірний email або код.

Дякуємо за підписку!

Щотижня ми будемо ділиться з Вами актуальними новинами, медичними дослідженнями, порадами експертів і анонсами подій.

Підписуйтесь на нашу розсилку!
Дізнавайтесь про головне першими!👆

Ми ділимося актуальними новиними, науковими дослідженнями та спеціальними пропозиціями.

Дякуємо!

Наш менеджер відповість на Ваш запит найближчим часом.

Дякуємо за коментар!!

Ваш відгук дуже важливий для нас!
На початок сайту