ЧИ ПРАВИЛЬНО ВИ ДОГЛЯДАЄТЕ ЗА УЗ-АПАРАТОМ?
Питання
Відповідь
Ваші сервісні інженери працюють по всій території України?
Так, ми виїжджаємо по всій Україні з інсталяціями, навчанням, сервісом.
Ви можете надати апарат в оренду? Скільки коштує оренда апарату? Які умови?
Так, але спочатку потрібно визначити, які датчики вам необхідні для досліджень, далі ми перевіримо чи маємо зараз що надати в оренду і точну вартість цієї послуги. Зазвичай це коштує від 350$.
Ви надаете документи до УЗ апарату?
Так, надаємо повний пакет офіційних документів.
Ви працюєте з офіційними компаніями? Ви офіційні дилери?
Ні, ми не є офіційними представниками лише однієї конкретної фірми. Наш асортимент включає обладнання різник виробників. Саме тому ми можемо надати розгорнуту порівняльну характеристику всіх систем та обираємо найкраще в певному ціновому сегменті.
Ви продаєте нове чи лише б/в обладнання?
В основному б/в та демо обладнання. Нові моделі також можемо поставляти за запитом та доступністю необхідної моделі.
Ви ремонтуєте датчики? Яка основна причина поломки датчиків?
Так, ремонтуємо. Заміна (відновлення) мембрани можлива в нашому сервісному центрі, ремонти більшої складності – заміна кабелю, головки датчика – радимо робити на виробництві. Основна помилка – це не обережне ставлення. Головні поломки виникають при механічних пошкодженнях, які зумовлюють биті кристали, відшарування мембрани.
Ви робите метрологію?
Так, це входить в ціну.
Для чого необхідна чистка апарату? Як часто її потрібно проводити?
“Одна із основних проблем, які викликають поломку апарату – це короткі замикання і вихід з ладу електричних елементів плат (мікросхем, конденсаторів), внаслідок збирання на них пилу.
Вирішення: зробити так, щоб у кабінеті було якомога менше пилу (регулярне прибирання, вентиляція, тощо), а також регулярне очищення зовнішніх фільтрів апарату.
Після закінчення терміну гарантії провести технічне обслуговування з чисткою.
Якщо умови експлуатації апарату задовільні, то робити технічне оюслуговування можна 1 раз на рік, якщо ж кабінет в районі з підвищеним пилоутворенням, то проводити обслуговування слід 1 раз на півроку.”
На що поширюється гарантія (на дачтки чи/ і системи)?
Умови гарантійного обслуговування описано в договорі. Гарантія 12 місяців поширюється на апарат та на датчики при купівлі разом. На датчик б/в окремо стандартно 6 місяців, на прохання клієнта цей термін може бути збільшено. На новий датчик гарантія 12 місяців.
Скільки у вас коштує постгарантійне обслуговування?
Залежить від стану системи. Приблизно 10% від вартості, за якою був придбаний апарат. Уточнюйте у нашого співробітника.
У вас наявна навчальна література по користуванню апаратами УЗД?
Так, наукова література представлена на нашому сайті, з апаратом завжди надаємо інструкцію користувача і навчання від нашого лікаря.
У вас наявна послуга навчання експлуатації мого апарату/ того, який у вас купили?
Так, така послуга у нас наявна. Навчання експлуатації вашого апарату – платна послуга, а купленого у нас – безкоштовна.
У ваших апаратах є російськомовний інтерфейс?
“Так, але це залежить від країни виробника, не всі апарати підтримують російський інтерфейс. Ми надаємо інструкцію користувача на російській мові та проводимо навчання лікарів. До того ж ми записуємо під час інсталяції відео, яке лікар може передивитися.
Також наші консультуючі лікарі завжди із вами на звязку і готові допомогти вам з питаннями, що виникли.”
Через які банки здійснюється оплата?
Ми працюємо з Приватбанком.
Чи є можливість передавати зображення на інший монітор/комп`ютерні системи/носій?
Передача зображення на комп’ютер можлива за допомогою встановлення опції DICOM, також на більшості апаратів можливе підключення додаткових зовнішніх моніторів, а також передача відео за допомогою пристроїв і плат відеозахвату. Залежно від запиту клієнта, можна підібрати і встановити необхідне йому обладнання.
Чи можете ви взяти мій апарат врахунок оплати?
Так, у нас є функція апгрейду, де можна в рахунок оплати нової системи віддати свою з доплатою.
Чи можливо замовити у вас ремонт без внесення авансу?
Ні. Нам необхідний гарантійний авансовий платіж для замовлення необхідних деталей або для виїзду на діагностику.
Чи можна визначити скільки часу/ досліджень працював апарат/датчик?
Так, на деяких моделях є можливість подивитись кількість відпрацьованих годин.
Чи надаєте ви послугу порівняльної характеристики систем?
Так, в нашому штаті є практикуючі лікарі , які зроблять порівнянльну характеристику.
Чи надаєте ви розсрочку при купівлі?
Так, 30% від загальної суми ми можемо надати у безвідсоткову відстрочку. Умови можуть обговорюватись.
Чи надаєте ви сервіс і гарантію, на який термін?
Так, наш відділ сервісного та гарантійного обслуговування надає повний пакет послуг від звичайної чистки УЗ апаратів до усунення найскладніших поломок. Гарантійне та постгарантійне і сервісне обслуговування здійснюється в найкоротші терміни, при вашій потребі на період сервісу надається заміна апарату. На ультразвукові системи гарантія 12 місяців.
Чи надаєте мануал до апарату?
Так, роздруковану версію на російскій/ українській мові при умові, що система придбана від нашої компанії.
Чи надаєте технічний паспорт на аппарат?
Так, надаємо за запитом.
Чи надаєти ви апарат на тест-драйв?
Так, якщо система є в наявності у нас на складі і поки не заброньована, то ми можемо надати її на 1 тиждень тестування.
Чи надаете ви послугу заміни УЗ апарату чи датчиків, на період технічного обслуговування, якщо його було куплено у вас?
Так, у нас завжди в наявності апарти та датчики різного рівня на заміну. Ви отримаєте аналогічну систему (можливо це буде інший виробник, але того ж класу).
Чи наявна у вас послуга лізингу?
Ны, ми надаємо безвідсоткову відстрочку платежу від власної компанії. З лізингом не працюємо через невигідні умови для клієнта. Переплата сягає 20-30%.
Чи перевозите ви апарати нелегальними шляхами?
Ні, наші перевезення офіційні та лише через митницю. Всі документи надаються разом з УЗ апаратом.
Чому за кордоном дешевше?
Ми можемо спостерігати нижчу ціну за кордоном не лише на УЗ апарати, а й на інші речі, наприклад автомобілі. Що здорожчує вартість? Це перевірка товару (інспекція), доставка, розмитнення плюс звичайно наші послуги. Користуючись нашими послугами ви не берете на себе ризики і отримуєте не просто апарат, а цілий комплекс послуг, що включає доставку, навчання, гарантію, сервіс і повний пакет документів. Не достатньо просто отримати систему, потрібно вміти використовувати її функціонал на 100% зі 100%.
Чому така велика різниця по ціні між новим апаратом і апаратом недавніх років?
Така тенденція на ринку не лише серед медичного обладнання. Якщо ви купуєте новий автомобіль, то виїхавши з автосалону втрачаєте статус нового авто, його ціна автоматично зменшується на 30%. Це і є відповідь на запитання чому варто купувати б/в.
Що входить в оголошену на сайті ціну?
Ціна в оголошеннях вказується на апарат з одним датчиком або лише на консоль.
Що дає мені остання версія програмного забеспечення?
В основному, покращену якість зображення, в деяких випадках це додаткові можливості, більший опційний набір і т.д.
Що собою являє еластографія?
Це ультразвуковий метод візуалізації для оцінки щільності/ еластичності тканин. Еластографію ділять на 2 види: компресійну (якісна оцінка тканини за допомогою компресії, яку лікар робить датчиком, операторозалежна) і зсувної хвилі (кількісна оцінка тканини, за допомогою числового показника, не залежить від лікаря).
Що таке відновлення апарату? Яка різниця між б/в та відновленним апаратом?
Відновлення – дезінфекції та чистка, фарбування корпусу, ремонт і заміна всіх зношених елементів апарату, установка найновішого програмного забезпечення (яке можливе на даному апараті), перевірка якості та безпеки системи. Відновлене від б/в відрізняється тим, що в ньому замінені зношені елементи апарату. В б/в вони оригінальні.
Що таке демо апарати?
Це обладнання, яке демонстрували на виставці. По стану вони не відрізняються від нових, а по ціні ви можете зекономити 20-30%.
Що являє собою 2D-strain (AFI) сканування?
Напівавтоматична недоплерівськая методика кількісної оцінки сегментарної деформації міокарда (можлива при наявності ЕКГ- модуля).
Що являє собою 3D сканування?
Це тривимірне сканування об’ємним датчиком, в статичному режимі, в сірій шкалі та відновлення об’ємної структури режимі кольорового доплеру.
Що являє собою CW-технологія?
Це опція, яка застосовується для кількісної оцінки кровотоку в судинах c високошвидкісними потоками.
Що являє собою HD Live сканування?
Це удосконалене 4Д, яке дає більш фотореалістичне зображення.
Що являє собою технологія 4D сканування?
Це тривимірне сканування об’ємним датчиком в режимі реального часу з фунуцією запису відео.
Як визначити рівень апарату (початковий, середній, високий, експерт)?
Виробник сам розділяє свої моделі на рівні. Експертники мають ліпшу якість зображення і більше опційних можливостей. Початковий рівень має не такий розгорнутий функціонал, зазвичай монітор не більше 15 – 17 дюймів. Але не завжди в роботі лікарю потрібна система з додатковими технологіями, все залежить від потреб лікарні.
Як терміново виїжджає інженер?
На протязі 48 годин. Уточніть наскільки терміновим для Вас є виїзд інженера. Від цього залежатиме ціна виїзду.
Які елементи обладнання ламаються найчастіше?
Помилки програмного забезпечення, виходять з ладу плати, блоки живлення, монітори, та їх елементи (мікросхеми, конденсатори тощо), датчики (биті елементи, механічні ушкодження)
Які у вас наявні методи і умови оплати?
Стандартні умови – це 70% предоплати і 30% після поставки апарату. Можемо обговорити індивідуальні умови співпраці.
Яка гарантія на ремонт зроблений вами?
Залежно від виконаних робіт від 1 до 6 місяців.
Який варіант дій, якщо куплений аппарат мені не підійде?
Ми можемо обміняти апарат на інший, який вам підійде.
Який курс долара використовується при оформлені розсрочки?
По продажному курсу Приватбанку чи Укрсиббанку в день проплати.
Який у вас термін доставки замовлення?
В середньому 3-4 тижні, але на випадок непередбачуваних обставин прописуємо 45 банківських днів.
ЧИ ПРАВИЛЬНО ВИ ДОГЛЯДАЄТЕ ЗА УЗ-АПАРАТОМ?